Tiedote 12/2018 – Televisiointi – Vakuutukset – Sallan tapahtuma

Olemme tehneet sopimuksen AlfaTV.n kanssa kuvauksista kaudella 2019. Kohoneiden kustannusten vuoksi kuvaamme 3 kilpailua; Kiteen SM sprintit, Tuupovaaran SM Enduron sekä Sallan SM Enduron Finaali kilpailun. Ohjelmasta pyritään tekemään tasokkaita

SMK ry on tehnyt sopimuksen ns.tuplaturvasta. Olemme vakuuttaneet kaikki kisat. Vakuutus kattaa kisan vastuuvakuutuksen sekä talkoolaisten vakuutukset. Tuoteseloste ilmestyy SMK.n  kotisivuille joulukuun alkupuolella.

Kilpailijoiden vakuutukset tulevat myyntiin Joulukuun puolessa välissä ja kauden 2019 vakuutusehdot ilmestyvät kotisivuillemme. Muistathan että vuosilisenssi kattaa myös harjoituksissa tapahtuneet vahingot.

SMK ry on tehnyt sopimuksen Teoston kanssa kaudesta 2019 ja kisoissa voi soittaa musiikkia ihan luvallisesti. Sopimusvahvistus tulee ”Kilpailun järjestäjälle” sivulle.

Vaikka lumitilanne Sallassa näyttää ajamisen kannalta huonolta, ensilumenleiri järjestetään suunnitellusti. Makkaranpaistoa ei ole Ruuhitunturilla mutta SMK ry tarjoaa  kelkailijoille Kampanisu- Kaffeet perjantaina 7.12 klo 14-16.00 Keloravintolassa. Viralliset kelkkakauden avajaisbileet perjantaina 7.12 Keloilla ja myös lauantaina Bändi keloilla kelkkamiesten iloksi!

SMK Ry