Moottorikelkkailuenduron kisakausi starttasi lauantaina Ruunaassa Lieksassa ja olosuhteet tarjosivat konkareillekin haastetta. Tero Lokka ajoi Pro-sarjan voittoon, Kati Pätsi hallitsi Ladyjä ja Aleksi Mäntyharju aloitti vauhdikkaasti nousukautensa kohti Semi-Prota. SM Pro -sarjan voittoon ajoi rovaniemeläinen Tero Lokka. Hän joutui viime viikonloppuna tyytymään sprintin SM-hopeaan, mutta lähtee nyt täysillä tavoittelemaan enduron mestaruutta. – Kisa meni kyllä aivan […]















